Klient w centrum uwagi

Produkty Amiki zdobywają kolejne szczyty, a klienci Amiki są w centrum uwagi. Każdy użytkownik AGD dobrze wie, że ze sprzętem jest jak z małym dzieckiem – wymaga stałej troski. Dbałość o coraz bardziej technologicznie zaawansowane urządzenia przedłuża bowiem ich żywotność i zapewnia bezawaryjność.  

Nie wystarczy, aby sprzęt był na wysokim, nawet najwyższym poziomie. Co najmniej na tym samym poziomie – a z reguły nawet na wyższym – powinien być również serwis. Dopiero wtedy można mówić o zrozumieniu potrzeb klienta. Bo potrzebą klienta nie jest przecież sam zakup urządzenia, ale jego użytkowanie ze spokojną głową.

Amica jest otwarta na potrzeby klientów, bierze pod uwagę ich sugestie. Tutaj dbałość o klienta rozwija się dwutorowo – poprzez doskonalenie urządzeń oraz usprawnianie obsługi – mówi Maciej Spychała, Kierownik Serwisu Krajowego. Ponieważ do tej pory najwięcej mówiło się o tym pierwszym aspekcie, kilka słów warto poświęcić również drugiemu. Zmiana godzin pracy centrum serwisowego jest do tego doskonałą okazją. Wydłużając czas pracy konsultantów wzięliśmy pod uwagę nie tylko sugestie i potrzeby klientów, ale także nasze własne analizy i badania. Właśnie dlatego od początku lipca Centrum Serwisowe Amiki przyjmuje telefoniczne zlecenia użytkowników w dni powszednie w godzinach 7.00–18.00, a w soboty 8.00–14.00 – kończy Maciej Spychała.

Centrum serwisowe Amiki to ewidentne korzyści dla klienta. Co najmniej sześć. Jeden ogólnopolski numer zgłoszeniowy: 801-801-800. Szybka i profesjonalna pomoc przeszkolonego konsultanta, który posiada doskonałą znajomość produktów. Telefoniczne porady w zakresie eksploatacji wyrobu. Informowanie o czasie wykonania naprawy serwisowej. Terminowa i fachowa realizacja zleceń. Naprawy pogwarancyjne oraz połączenia z telefonów komórkowych (numer +48 67 254 65 00).

W opinii pracowników centrum serwisowego Amiki kontakty z klientami stają się coraz lepsze. Świadczy to o tym, że one także osiągnęły wyższy poziom. Mamy więc coraz lepsze produkty, coraz lepszy serwis i coraz lepszych użytkowników.

Warto zauważyć, że to dopiero początek zmian, które czekają serwis Amiki. W najbliższym czasie – najpierw dla naszych partnerów serwisowych, chwilę później dla klientów indywidualnych – uruchomimy najnowszej generacji system CRM (Customer Relationship Management) i WCEM (Web Channel Experience Management), które to platformy komunikując się ze sobą, pozwolą naszym klientom w jeszcze bardziej przyjazny i szybszy sposób komunikować się z nami we wszelkich możliwych kwestiach. Kwestia wyboru kanału komunikacji będzie zależała od preferencji klienta.

Nabywca sprzętu AGD wiąże się z firmą i marką na lata. Ten czas ma przypominać drogę usłaną różami – oczywiście bez kolców; w porzekadle chodzi zapewne o same aksamitne płatki – a nie drogę przez mękę. Jak widać, Amice, która należy do najpopularniejszych polskich marek oraz firm kojarzonych z sukcesem, zależy na tym, aby wszyscy jej klienci nigdzie i nigdy nie błądzili, lecz znaleźli się na tej samej drodze.

Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)